This is just the beginning of the end - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Tamar - WaarBenJij.nu This is just the beginning of the end - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Tamar - WaarBenJij.nu

This is just the beginning of the end

Door: tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

11 Januari 2012 | Argentinië, Ushuaia

Lieve iedereen,

het is eindelijk weer tijd om naar zuid-amerika te gaan, first stop BsAs.

De reis er heen begon goed, al was papa optimistich als hij is overtuigd dat de vlucht maar 6 uur zou duren....noouu het is helaas toch echt wel iets langer. nee kijk maar we zijn er gewoon over 6-7 uur. Duuss, 14 uur later waren we dan eindelijk geland op BsAs airport...wow wat was het daar heet 38 graden.

Toen begon de zoek tocht naar geld en vervoed. Met wat geld opzoek naar vervoer...tot er een oude man naar ons toekwam om te vragen of we een taxi zochten, te uitgeput om nee te gezeggen gingen we mee in zijn ilegale busje....leuk allemaal goed te gaan TOT we moesten betalen. Hij had namelijk mijn 100 pesos omgewisseld met een briefje van 10 en hij kwam klagen dat ik hem te weinig had betaald WAT!!???? ik zweer het je dan ik hem 100 hyeb gegeven, maar ne hoor meneeer nam geen nee voor een antwoord een een beetje tegen onze zin betaalde we hem nog eens 100 pesos...BALEN.

Gelukkig was de hotsel jongen wel vriendelijk en na ons snel te hebben opgefrist gingen we slapen....mmmm eindelijk!

Worden we de volgende ochtend wakker met een extra jas tussen onze bagage... Interesant, waat komt die jas nou vandaaan. Na even te hebben na gedacht realiseerde we ons dat hij van niemand minder was dan onze bedriegende taxi chaufeur!!! hhahah hij is niet de enige meer die iemand afzet wij hebben er een mooie dikke jas bij. JEEHH

Nou gelukkig een soort happy end, en voor we het wisten zaten we weer terug op het vliegveld om naar ushuaia te vliegen, het einde van de wereld.

Ik schrijf snel weer over onze avontuuren in Ushuaia en patagonie.

çVeel liefs en u trouwe reporter vanuit zuid amerika is weer online

xxxxx

• 11 Januari 2012 - 08:07

Hanna:

Haha stelletje dieven! Maarja, boontje komt om zijn loontje ;) Kunnen jullie die jas mooi verpatsen ;) Xx

• 11 Januari 2012 - 09:49

Stella:

Nou, net goed voor de taxichauffeur! Wat een goed reisverslag nu al;) terwijl ik hier lekker aan t werk ben, bah. Veel plezier daar en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! Groetjes aan je vader.

• 11 Januari 2012 - 10:00

Charissa:

TAMAR hoe kon je nou zonder mij gaan :-( Het klinkt nu al als een spannend avontuur! What a dick die illegale taxi chauffeur. Heel veel plezier geniet ervan en geef straks isa en mn appartementje een dikke kus! Xxx

• 13 Januari 2012 - 16:50

Mama:

Hoi!
    Ik heb aan de giroafschriften van papa gezien dat jullie in Ushuaia aangekomen zijn. Je eerste souvenir heb je al binnen!
    Fijn dat het goed gaat! Ophalen die stempels in je paspoort en groetjes aan de pinguins en walvissen!
    mama